مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 20:202023-06-15سياسي

نخستین جشنواره سلاله در گلستان برگزار می شود


معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه گلستان گفت:نخستین جشنواره ویژه ارائه دست آوردهای فرهنگی اجتماعی قرآنی و مدیریتی بقاع متبرکه با عنوان«جشنواره سراسری سلاله» در گلستان برگزار می شود.

- گرگان- معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه گلستان گفت:نخستین جشنواره ویژه ارائه دست آوردهای فرهنگی اجتماعی قرآنی و مدیریتی بقاع متبرکه با عنوان جشنواره سراسری سلاله در گلستان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام نصرت الله جعفری، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان، امروز در جمع خبرنگاران گفت: نخستین دوره جشنواره فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و مدیریتی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه با عنوان جشنواره سراسری سلاله در آستان های متبرک برگزار می شود.

وی افزود: امامزادگان در راستای تحقق قطب فرهنگی و ارائه انواع خدمات و فعالیت های برتر فرهنگی و اجتماعی و مذهبی، نیازمند اعتلا و حرکت به سمت اهداف عالی هستند.

جعفری ادامه داد: جشنواره های فرهنگی و هنری، زمینه ای برای رقابت سالم و گام مؤثردر ارتقا و کیفی سازی فعالیت ها و برنامه ها فراهم می کند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با بیان اینکه این جشنواره در دو مرحله استانی و ملی برگزار می شود، گفت: ابتدا متسابقین در سطح استانی با یکدیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره سلاله در گلستان برگزار می شود

نخستین جشنواره سلاله در گلستان برگزار می شود