مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 08:202023-06-21بين الملل

توضیحات آلبانی درباره نقض توافق توسط منافقین


اعضای سازمان مجاهدین خلق (منافقین) صرفا به دلایل انسان دوستانه در کشور ما پناهنده شده بودند اما آنها با انجام اقدامات تروریستی و سایبری این توافق را نقض کرده اند.

- وزیر کشور آلبانی گفت: اعضای سازمان مجاهدین خلق (منافقین) صرفا به دلایل انسان دوستانه در کشور ما پناهنده شده بودند اما آنها با انجام اقدامات تروریستی و سایبری این توافق را نقض کرده اند.

وزیر کشور آلبانی گفت: مطابق توافق میان ما و اعضای سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در سال 2014، اعضای این سازمان صرفا به دلایل انسان دوستانه در کشور ما پناهنده شده بودند اما آنها با انجام اقدامات تروریستی و سایبری این توافق را نقض کرده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازصدا و سیما، افسران پلیس فقط برای اجرای دستور دادگاه برای توقیف برخی از وسائل الکترونیکی غیرمتعارف به این کمپ مراجعه کرده بودند.

  برخی از ساکنان کمپ سعی کردند مانع از انجام وظیفه نیروهای پلیس که برای توقیف دستگاه های رایانه مستقر در 17 ساختمان این کمپ به آنجا رفته بودند، شوند و سران آنها نیز با پلیس همکاری نکردند.

  رییس پلیس ملی آلبانی گفت: در جریان درگیری که بر اثر ممانعت اعضای کمپ با انجام وظیفه قانونی نیروی پلیس رخ داد، 15 افسر پلیس مجروح شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات آلبانی درباره نقض توافق توسط منافقین

توضیحات آلبانی درباره نقض توافق توسط منافقین