مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 09:152023-06-07حوادث

سرعت گیر یا سرعت کاه؛ حفظ سلامتی یا استهلاک خودروها؟


شهر اردبیل با جمعیت حدود 600 هزارنفر یکی از شهرهایی است که با این مساله دست و پنجه نرم می کند و تعداد زیاد سرعت گیرهای استاندارد و غیراستاندارد گاهاً رانندگان را کلافه یا دچار سانحه کرده است، - ایسنا/اردبیل شهر اردبیل با جمعیت حدود 600 هزارنفر یکی از شهرهایی است که با این مساله دست و پنجه نرم می کند و تعداد زیاد سرعت گیرهای استاندارد و غیراستاندارد گاهاً رانندگان را کلافه یا دچار سانحه کرده است، بعضاً سرعت بالا و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو در هنگام برخورد با سرعت گیرها باعث بروز حادثه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایجاد سرعت گیر در شیب های بالا و سرعت کاه در برخی بلوارهای شهر اردبیل و عدم مطابقت آن با استانداردهای ترافیکی همواره مورد انتقاد برخی رانندگان و کارشناسان امر قرار گرفته که نباید از بار روانی آن بر کیفیت رانندگی و صدمه دیدن برخی خودروها غافل بود.

در درون شهر می توان با تعداد سرعت گیرها و سرعت کاه های بیشماری روبرو شد که یا استاندارد لازم را ندارند و یا عدم رنگ آمیزی و فرسودگی آنرا به سرعت گیرهای غیر استاندارد و چاله های شهری تبدیل کرده است.

یکی از رانندگان وسایل نقلیه عمومی در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: متاسفانه ما هر روز شاهد افزایش تعداد سرعت گیرهای غیر استاندارد در اردبیل می باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت گیر یا سرعت کاه؛ حفظ سلامتی یا استهلاک خودروها؟

سرعت گیر یا سرعت کاه؛ حفظ سلامتی یا استهلاک خودروها؟