مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 23:302023-06-21فناوري

بازداشت جاعل اکانت های تلگرامی در سوادکوه


دادستان سوادکوه از بازداشت جاعل اکانت های تلگرامی در سوادکوه خبر داد و گفت: اکانت های ایجاد شده توسط متهم در ازای دریافت رمز ارز دیجیتالی در اختیار خریداران قرار می گرفت که از طریق بررسی و تحقیقات فنی و تخصصی قضایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سوادکوه، محمد خانلری عصر امروز در جلسه پیشگیری از جرایم این شهرستان از بازداشت جاعل اکانت های تلگرامی در سوادکوه خبر داد و اظهار کرد:  این فرد به عنوان کارشناس رایانه ای در فروشگاه تعمیرات موبایل از موقعیت خود و دسترسی غیرمجاز به داده های تلفن همراه مشتریان سواستفاده می کرد.

دادستان سوادکوه گفت: مشتریانی که برای تعمیر گوشی تلفن همراه خود به فروشگاه مراجعه می کردند که بیشتر آنان، اشخاصی کم سواد و فاقد اطلاعات در فضای مجازی بودند، که توسط متهم برای آنها اکانت تلگرامی ایجاد می شد.

وی خاطرنشان کرد: اکانت های ایجاد شده توسط متهم در ازای دریافت رمز ارز دیجیتالی در اختیار خریداران قرار می گرفت که از طریق بررسی و تحقیقات فنی و تخصصی قضایی، مستندات موجود از جمله تعداد اکانت ها ی ایجاد شده از سوی متهم و رمزارزهای دریافتی کشف شد.

خانلری با بیان اینکه متهم پس از تفهیم اتهام بازداشت شد، گفت: از مردم تقاضا داریم به مراکز خدماتی مورد اطمینان مراجعه کنند و گوشی خود را به راحتی در اختیار دیگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت جاعل اکانت های تلگرامی در سوادکوه

بازداشت جاعل اکانت های تلگرامی در سوادکوه