مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 20:052023-06-03بين الملل

فرمانده وابسته به امارات در یمن: به جان یکدیگر افتادیم و حوثی ها پیروز شدند


یک فرمانده نظامی وابسته به امارات متحده عربی در یمن گفت که در میان اختلاف نیروهای سیاسی وابسته به ائتلاف سعودی، این «حوثی ها» بودند که پیروز شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، طارق صالح برادر زاده علی عبدالله صالح و فرمانده شبه نظامیان گارد ریاست جمهوری یمن (وابسته به امارات متحده عربی) که نیروهایش در شهر عدن در جنوب یمن مستقر هستند، از اختلاف و آشفتگی در میان نیروهای سیاسی و نظامی همسو با ائتلاف سعودی به شدت انتقاد کرد.

به نوشته وبگاه الخبر الیمنی، او که در سالروز انفجار در مسجد مجتمع ریاست جمهوری یمن در سوم ژوئن 2011 (در میانه حوادث انقلاب) سخنرانی می کرد، این انفجار را ریشه شرایط فعلی یمن دانست.

در این انفجار علی عبدالله صالح رییس جمهور وقت یمن دچار سوختگی شدید شد و تعدادی از مقامات آن روز یمن از جمله عبدالعزیز عبد الغنی  رییس پارلمان این کشور کشته شدند.

علی عبدالله صالح نیز برای مداوا به عربستان سعودی رفت و پس از بازگشت حاضر به انتقال قدرت شد.

طارق صالح افزود: در سالروز انفجار مسجد مجتمع ریاست جمهوری، باید به عاملان آن یادآور شدیم که اقدامشان موجب نابودی حکومت و انقلاب در آن واحد شد و همه را به نقطه ای که اکنون در آن واقع شده ایم، در ضعف و چند دستگی کشانده است و در این میان تنها حوثی ها سود کردند و همچنان نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده وابسته به امارات در یمن: به جان یکدیگر افتادیم و حوثی ها پیروز شدند

فرمانده وابسته به امارات در یمن: به جان یکدیگر افتادیم و حوثی ها پیروز شدند