مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 18:152023-06-21سياسي

بالاترین آمار جرم در شهرستان آبیک مربوط به «سرقت» است


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک گفت: بیشترین عناوین مجرمانه اخذ شده شهرستان آبیک شامل سرقت که رتبه اول را دارد، تهدید، توهین، ضرب و جرح عمدی و تصادفات می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، قاضی مرتضی محمدی در دیدار با امام جمعه شهرستان آبیک که به همراه رییس دادگستری شهرستان آبیک و جمعی از قضات ظهر امروز در دفتر امام جمعه صورت گرفت، اظهار کرد: سال گذشته حدود 12 هزار پرونده در دادسرای شهرستان آبیک به ثبت رسیده که بیشترین عناوین مجرمانه اخذ شده شامل سرقت که رتبه اول را دارد، تهدید، توهین، ضرب و جرح عمدی و تصادفات می شود.

  وی قانون کاهش مجازات را سبب تشدید سرقت ها ذکر کرد و گفت: این قانون موجب شده دست قضات در برخوردهایی که می توانستند انجام دهند بسته شود و مجبور به مختومه کردن پرونده شوند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک با اشاره به حمایت از ضابطین قضایی، افزایش این ضابطین را از نظر کیفی بسیار ضروری دانست و افزود: ضابطین قضایی بازوان اجرایی دستگاه قضایی هستند که هرچقدر قوی تر عمل کنند در کشف جرم سریع تر و قاطع تر عمل می شود.

محمدی ادامه داد: شهرستان آبیک به عنوان قطب کشاورزی، صنعت و دام طیور مطرح است که برخی از واحدها با مشکلاتی مواجه هستند که در جلسات استاد اقتصاد مقاومتی مسائل و مشکلات این واحدها بررسی و حل و فص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاترین آمار جرم در شهرستان آبیک مربوط به «سرقت» است

بالاترین آمار جرم در شهرستان آبیک مربوط به «سرقت» است