مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 09:352023-06-14سياسي

تاثیر قصه گویی در تربیت کودکان


معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: «قصه گویی» یکی از رسانه های مهم و موثر در تربیت و انتقال مفاهیم ارزشمند به کودکان و نوجوانان است که به نوعی برای کودکان مشق زندگی محسوب می شود.

- ایسنا/قم معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: قصه گویی یکی از رسانه های مهم و موثر در تربیت و انتقال مفاهیم ارزشمند به کودکان و نوجوانان است که به نوعی برای کودکان مشق زندگی محسوب می شود.

ابوالقاسم مقیمی در آیین جشن ثبت ملی قصه گویی که با حضور جمعی از مسئولان استانی و فعالان عرصه فرهنگ و ادبیات در تالار مرکزی شهر قم برگزار شد، عنوان کرد: قصه، روایت زندگی انسان هاست که تجربه ها و نگاه خود به زندگی را در قالب آن برای نسل آینده به خصوص کودکان و نوجوانان باقی می گذارد.

وی قصه گویی را مشق زندگی برای کودکان و نوجوانان دانست و افزود: در گذشته با توجه به وجود ابزارهای محدود رسانه ای، قصه یکی از رسانه های معتبر و مهم در انتقال مفاهیم و فرایند تربیتی برای کودکان و نوجوانان بوده و با توجه به ساختار محتوایی خاص خود و شکل عجینی که با فطرت انسان دارد، امروز نیز همانند گذشته یکی از رسانه های مهم و موثر در انتقال مفاهیم ارزشمند همچنین مفاهیم دینی و سبک زندگی اسلامی و تجربه های مختلف افراد به کل جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر قصه گویی در تربیت کودکان

تاثیر قصه گویی در تربیت کودکان