مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 20:552023-06-20بين الملل

مذاکره با چین برای همکاری 2 بندر جدید چینی ها در موضوع پهلوگیری کشتی های ایرانی


با همکاری وزارت راه و شهرسازی و وزارت امور خارجه موضوع پهلوگیری کشتی ها در برخی بنادر چین که موانعی داشت، رفع شد و در 2 بندر دیگر چین نیز مذاکرات در حال نهایی شدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مراسم روز جهانی دریانورد بعدازظهر امروز و امشب با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش، مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از دست اندرکاران حمل و نقل دریایی کشور و دریانوردان برگزار شود.

در این مراسم ضمن قدردانی از فرمانده ناوگروه 86 نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و قدردانی از فرمانده ناوشکن دنا مربوط به نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران و دریانوردان برتر قدردانی شد.

در حاشیه این مراسم علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اظهار داشت: اقتدار دریایی امروز در جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه پیش از این در طول تاریخ سابقه نداشته است.

وی افزود: نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امنیتی مثال زدنی در داخل و خارج آب های خلیج فارس ایجاد کرده است.

  صفایی گفت: در سطح ملی به اقتصاد دریایی توجه شده است، کارگروه آن تشکیل شده و سازمان بنادر و دریانوردی دبیرخانه آن را برعهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره با چین برای همکاری 2 بندر جدید چینی ها در موضوع پهلوگیری کشتی های ایرانی

مذاکره با چین برای همکاری 2 بندر جدید چینی ها در موضوع پهلوگیری کشتی های ایرانی