مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 15:262023-05-29فرهنگي

استاندار فارس: مدیرکل میراث فرهنگی اجازه حضور در مجموعه اداری را ندارد+ فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، صبح امروز فیلمی از برپایی یک مراسم خواستگاری مغایر با عرف جامعه ایرانی – اسلامی در جوار آرامگاه حافظ شیرازی در فضای مجازی دست به دست شد که واکنش های بسیاری را برانگیخت.

این فیلم که حاوی رفتارهای مغایر با فرهنگ ایرانی – اسلامی و بی حجابی بود، واکنش های بسیاری را نسبت به نحوه نظارت بر این مرکز فرهنگی به دنبال داشت.

استاندار فارس در واکنش به این اتفاق از برخورد قاطع با لاابالی گری، رفتارهای سازمان یافته و هنجار شکنانه در شیراز و سراسر استان خبر داد.

محمدهادی ایمانیه در این باره اظهار داشت: به هیچ وجه اجازه هنجارشکنی و رفتارهای خلاف شرع را در شیراز و استان فارس نخواهیم داد و با عوامل و عناصری که به صورت سازمان یافته درصدد ترویج لاابالی گری و فساد هستند، برخورد قانونی می شود.

وی افزود: مجموعه اقدامات سلبی و ایجابی مرتبط با فرهنگ عفاف و حجاب در استان فارس اجرایی شده و دستگاه های فرهنگی اقدامات مناسبی را در استان انجام داده اند.

رییس شورای تامین استان فارس بیان کرد: تلاش شده در حوزه عفاف و حجاب با تدبیر، برنامه ریزی و ایجاد آرامش، تذکر در قالب های مختلف و طرح های ناظر و سامانه مردم رسی انجام شود اما حساب حرکت های سازمان یافته یا کسانی که اصرار به قبح شکنی و مقابله با قوانین و مقررات دارند، جدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار فارس: مدیرکل میراث فرهنگی اجازه حضور در مجموعه اداری را ندارد+ فیلم

استاندار فارس: مدیرکل میراث فرهنگی اجازه حضور در مجموعه اداری را ندارد+ فیلم