مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 17:502023-06-10سياسي

ایران قوی و مقتدر در همه بخش ها نقطه عصبانیت و استیصال دشمنان است


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ایران قوی و مقتدر در همه بخش ها نقطه عصبانیت و استیصال دشمنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر طول این سال ها موجب شده راه، خط و مکتب امام خمینی (ره) همواره پویا و بالنده باشد و روز به روز کارآمدی آن بیشتر جلوه کند.

امام خمینی (ره) جمهوریت را به معنای واقعی محقق کرد کریمی با بیان اینکه امام خمینی (ره) جمهوریت را به معنای واقعی محقق کرد، گفت: در طول انقلاب همواره این مؤلفه قدرت تقویت شد و امروز مردم موتور محرکه کشور برای پیشرفت و محور حرکت و سرمایه ارزشمند نظام اسلامی هستند.

وی غافل نبودن از تهدیدات و توطئه های دشمن را از مهمترین مؤلفه های سیره امامین انقلاب اسلامی خواند و افزود: امروز در جنگ شناختی، که یک ضلع آن جنگ شناختی و رسانه ای است دشمنان به دنبال تغییر باورها و اعتقادات هستند که باید هوشیار بود و البته جنگ شناختی نیازمند تربیت رزمندگانی از جنس دفاع مقدس در حوزه جهاد تبیین است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: اقتدار انقلاب اسلامی دشمنان را دچار سردرگمی و سرگیجه کرده و ملت ایران از هر زمانی عزتمند تر هستند و در مقاطع مختلف طعم شیرین موفقیت و پیروزی را چشیده اند و تداوم این پیروزی ها در گرو تبعیت از ولایت و عملیاتی کردن بیانات رهبری در حوزه های مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران قوی و مقتدر در همه بخش ها نقطه عصبانیت و استیصال دشمنان است

ایران قوی و مقتدر در همه بخش ها نقطه عصبانیت و استیصال دشمنان است