مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 09:352023-06-09سياسي

تماس های تلفنی وزیر کشور با استاندار اصفهان در پی جاری شدن سیل


وزیر کشور طی سه مرتبه گفت وگوی تلفنی با استاندار اصفهان، در جریان آخرین وضعیت امدادرسانی به آسیب دیدگان ناشی از جاری شدن سیلاب در برخی نقاط استان اصفهان قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، در پی بارش های اخیر که منجر به جاری شدن سیلاب در برخی نقاط استان و ایراد خسارت جانی و مالی به تعدادی از مردم استان شد، احمد وحیدی وزیر کشور از بعدازظهر روز گذشته هجدهم خرداد ماه طی سه مرحله تماس تلفنی با سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در جریان آخرین وضعیت امدادرسانی در شهرستان ها، بخش ها و روستاهای درگیر با مشکلات ناشی از سیلاب در استان قرار گرفت.

وحیدی در این گفتگوها ضمن تأکید بر آماده باش ستاد مدیریت بحران استان، بر عزم وزارت کشور برای کمک به مناطق درگیر بحران در شهرستان های استان و تلاش شبانه روزی جهت جبران خسارت و امدادرسانی به آسیب دیدگان ناشی از سیلاب های اخیر و بهره گیری از ظرفیت های مختلف در این راستا تأکید کرد.

وزیر کشور همچنین با فرماندار شهرستان اردستان به صورت تلفنی درخصوص آخرین وضعیت امدادرسانی به آسیب دیدگان از سیلاب در این شهرستان گفت وگو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس های تلفنی وزیر کشور با استاندار اصفهان در پی جاری شدن سیل

تماس های تلفنی وزیر کشور با استاندار اصفهان در پی جاری شدن سیل