مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-02سياسي

امام جمعه خرمشهر: برخی قوانین لایحه حجاب باید اصلاح شود


قوه قضاییه یک لایحه ای برای حجاب داد که ما به خاطر تدوین این لایحه از آنها تشکر می کنیم ولی یک سری از قوانینی که در این لایحه آمده باید اصلاح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت الاسلام محمدجواد عادل پور ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه خرمشهر اظهار کرد: در آستانه سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) هستیم که این غم بزرگ را به شیفتگان آن بزرگمرد تسلیت می گویم.

وی در ادامه تصریح کرد: شاید به جرأت بتوان گفت که آیت الله خامنه ای از معدود جانشینانی در جهان سیاست است که خط به خط از سیره سلف خود امام خمینی(ره) پیروی کرده و خود را ملزم به تبیعت از خط ایشان می داند.

امام جمعه خرمشهر با تاکید بر این نکته ما می بایست قدردان مجاهدت امام باشیم، خاطرنشان کرد: ما باید در این مسیر صاحب قدم باشیم که با برکت حضرت آیت الله خامنه ای این خط پا بر جا است.

وی یکی از مهمترین کارهای حضرت امام  را التزام عملی به اسلام دانست و عنوان کرد: این کار فلسفه حرکت او بود و بحث سر این که چه کسانی ولایت فقیه را قبول دارند و چه کسانی قبول ندارند نبود.

عادل پور با بیان اینکه در این 44 سال سخت ترین کارها کشور را تهدید کرد، گفت: خوشبختانه با کمک خداوند از این سختی ها با کمک ملت گذر کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه خرمشهر: برخی قوانین لایحه حجاب باید اصلاح شود

امام جمعه خرمشهر: برخی قوانین لایحه حجاب باید اصلاح شود