مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 16:102023-06-07سياسي

قدردانی حکیم از کمک های ایران به عراق در مبارزه با تروریسم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از دفتر اطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، «سید عمار حکیم»، رییس جریان حکمت ملی عراق در دیدار آیت الله «علیرضا اعرافی»، - رییس جریان حکمت ملی عراق از نقش جمهوری اسلامی ایران در کمک به عراق در جنگ با تروریسم و حمایت و پشتیبانی از عراق تشکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از دفتر اطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، سید عمار حکیم ، رییس جریان حکمت ملی عراق در دیدار آیت الله علیرضا اعرافی ، مدیر حوزه های علمیه قم و هیئتی از روحانیون همراه ایشان، به روابط تاریخی عراق و ایران و حوزه های علمی نجف اشرف و شهر مقدس قم پرداخت.

در این دیدار که در دفتر جریان حکمت ملی عراق در بغداد برگزار شد، تحولات عراق و متغیر های مثبت از جمله انتقال مسالمت آمیز قدرت و پیشرفت های به دست آمده در عرصه های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی و امنیتی بررسی شد.

حکیم با بیان اینکه عراق شاهد ثباتی بی سابقه است که در آن هسته های تروریسم درهم کوبیده شده است، گفت: پیوند های اجتماعی میان طیف های جامعه تقویت شده ضمن اینکه ائتلاف اداره دولت به عنوان ائتلاف حاکم ائتلافی ملی است.

وی در ادامه به نقش فتوای آیت الله سیستانی ر زیر و رو کردن معادله در برابر تروریسم اشاره و از نقش و فداکاری حشد شعبی و دیگر نیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی حکیم از کمک های ایران به عراق در مبارزه با تروریسم

قدردانی حکیم از کمک های ایران به عراق در مبارزه با تروریسم