مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 14:102023-06-07سياسي

خانواده زندانیان ساعی در امور فرهنگی واشتغال استان قم تجلیل شدند


با حضور مسئولین دادگستری قم و به همت خیرین و با همکاری انجمن حمایت از زندانیان استان خانواده های زندانیان ساعی در امور فرهنگی و اشتغال در قم تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همایش نسیم مهر با هدف حمایت و تجلیل از خانواده های زندانیان ساعی در امور فرهنگی، قرآنی و اشتغال استان قم با حضور حجت الاسلام مظفری رییس کل دادگستری قم، حجت الاسلام غریب دادستان قم، امیرآبادی فراهانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام یزدی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و علی اصغر رنجبر مدیر کل زندان های استان و نیز جمعی از خیرین برگزار شد.

این همایش که با همکاری انجمن حمایت از زندانیان استان قم برگزار شد؛ بیش از 700 خانواده زندانیان استان قم حضور داشتند و خادمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) نیز پرچم متبرک به آن آستان مقدس را در جمع حاضران آوردند و مدیحه خوانی و اجرای مسابقات متنوع ویژه فرزندان زندانیان نیز از جمله دیگر برنامه های این همایش بود.

دادگستری قم اعلام کرده با کمک های خیرین، افزایش آزادی مددجویان و زندانیان جرایم غیرعمد در استان، رشد 50 درصدی داشته است و در این مراسم از محمد حسین قاسملو به عنوان خیر فعال در بخش کمک به آزادی زندانیان و همچنین کارآفرینی نمونه در عرصه ایجاد اشتغال زندانیان با اهدای لوح سپاس توسط حجت الا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده زندانیان ساعی در امور فرهنگی واشتغال استان قم تجلیل شدند

خانواده زندانیان ساعی در امور فرهنگی واشتغال استان قم تجلیل شدند