مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 21:052023-06-11اقتصادي

استفاده 4800 خانوار لرستانی از طرح کالابرگ الکترونیک


معاون استاندار لرستان از استفاده چهار هزار و 885 خانوار این استان از طرح کالابرگ الکترونیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیروس ابراهیمی امروز یکشنبه در حاشیه وبینار بررسی وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در استان ها به ریاست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور، اظهار داشت: در این جلسه در خصوص اجرای طرح کالابرگ الکترونیک برای دهک های یک تا سه که تحت پوشش نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد هستند در صورت استفاده یارانه بگیران از طرح و خرید اعتباری کالاهای اساسی مبلغ 20 درصد یعنی 80 هزار تومان به یارانه هر نفر اضافه می شود.

وی افزود: تاکنون در استان لرستان در این خصوص با حضور استاندار شش جلسه و دو جلسه وبیناری به ریاست معاونت هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور برگزار شده است.

معاون استاندار لرستان با ارائه گزارشی از وضعیت استان و روند اجرای طرح در لرستان، گفت: در حال حاضر از 108 دهستان به دستگاه کارتخوان و سایر ملزومات مورد نیاز مجهز شدند و در سطح استان هزار و 607 فروشگاه فعال با هزار و 904 دستگاه کارتخوان داریم و تاکنون چهار هزار و 885 خانوار از این طرح استفاده کرده اند.

ابراهیمی به مشکلات این طرح از جمله نبود زیرساخت لازم در بعضی از مناطق روستایی، کمبود فضا و فروشگاه و لزوم ایجاد شبکه تأمین کالا که خارج ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده 4800 خانوار لرستانی از طرح کالابرگ الکترونیک

استفاده 4800 خانوار لرستانی از طرح کالابرگ الکترونیک