مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 23:552023-06-20حوادث

دستگیری زن کلاهبردار 95 میلیاردی با وعده ازدواج در تبریز


فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری خانمی که به بهانه ازدواج از شهروندان تبریزی 95 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علی محمدی اظهار داشت: در پی وصول شکایتی از شاکی خصوصی مبنی بر کلاهبرداری از وی با شگرد وعده ازدواج و دریافت وجه به بهانه های مختلف، رسیدگی و کشف پرونده در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری  پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و اشرافیت  اطلاعاتی هویت متهم که خانمی 27 ساله بود شناسایی و با تلاش شبانه روزی مأموران پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در حال انجام معامله صوری اموال حاصل از کلاهبرداری دستگیر و به مقر پلیس آگاهی دلالت شد.

فرمانده انتظامی انتظامی استان با بیان اینکه متهمه در فضای مجازی افراد را شناسایی و با وعده ازدواج از آنان به بهانه های مختلف کلاهبرداری می کرد،افزود:در این رابطه 13 نفر شاکی شناسایی شده و ارزش ریالی پرونده های مکشوفه بالغ بر 95 میلیارد ریال می باشد.

محمدی در پایان از شهروندان درخواست کرد: به منظور پیشگیری از وقوع چنین جرایمی از مراوده با افراد ناشناس پرهیز کرده و اموال و دارایی خود را به هر بهانه در اختیار چنین اشخاصی قرار نداده و هرگونه موارد مشکوک را با تماس 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری زن کلاهبردار 95 میلیاردی با وعده ازدواج در تبریز

دستگیری زن کلاهبردار 95 میلیاردی با وعده ازدواج در تبریز