مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 16:402023-06-03سياسي

گره های فرهنگی با جدی گرفتن فعالیت های تربیتی در مدارس باز می شود


مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بن بست ها و چالش های مهم فرهنگی کشور با جدی گرفتن فعالیت های تربیتی در مدارس باز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عاطفه سعیدی نژاد ظهر پنج شنبه در نشست با اعضای ستاد نهضت پیشرفت بانوان خراسان جنوبی اظهار کرد: خراسان جنوبی در اجرای طرح ها و برنامه های پیشنهادی همیشه در رتبه های اول قرار داشته است.

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: خراسان جنوبی با وجود محدودیت های اعتباری اما با شبکه قوی و کارآمد نیروی انسانی خلأها را جبران کرده است.

حمایت از کانون های نهضت پیشرفت بانوان سعیدی نژاد با بیان اینکه در سال جاری به صورت ستادی حمایت های بیشتری از کانون های نهضت پیشرفت بانوان در استان ها و شهرستان ها صورت خواهد گرفت، بیان کرد: در این نهضت عرصه های مختلفی برای کنشگری بانوان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تفاوت نهضت پیشرفت بانوان با دیگر تشکل های مردمی این است که علاوه بر اینکه جنس فعالیت ها کاملاً مساله محور و ناظر به نیاز جامعه بوده، حل مساله در مقیاس ملی را هدف گرفته است.

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: ما تاکنون الگوهای فعالیت اثرگذار بانوان را در طرح هایی مانند رفیقانه، حرف آورد و … تجربه کرده ایم و البته در آینده مبتنی بر تجربیات باید به دنبال کمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره های فرهنگی با جدی گرفتن فعالیت های تربیتی در مدارس باز می شود

گره های فرهنگی با جدی گرفتن فعالیت های تربیتی در مدارس باز می شود