مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 14:552023-06-13سياسي

حمایت از برنامه های کانون های مساجد در اولویت قرار دارد


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: کانون های مساجد یک نهاد مردمی بوده که حمایت از برنامه های آن ها در اولویت قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی آمون پیش از ظهر سه شنبه در مراسم افتتاحیه غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد شهرستان اردبیل با اشاره به فعالیت سامانه بچه های مسجد با رویکرد برنامه محور، اظهار کرد: کانون های مساجد یک نهاد مردمی بوده که حمایت از برنامه های آن ها در اولویت قرار دارد.

وی با بیان اینکه سامانه بچه های مسجد یک سامانه متمرکز برای اطلاع رسانی فعالیت های کانون های مساجد در فضای مجازی با گستره ملی است، افزود: هم اکنون بیش از 600 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان اردبیل اقدام به اجرای برنامه ها و فعالیت های فرهنگی، دینی، اجتماعی، قرآنی و هنری کرده و در این سامانه ثبت می کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل به فعالیت های هنری کانون های مساجد اشاره کرد و گفت: حمایت و ایجاد گروه های سرود تأثیر شگرفی در جذب نوجوانان به مساجد داشته و امروز شاهد مرجعیت کانون های مساجد در حوزه سرود هستیم.

آمون با بیان اینکه شانزدهمین دوره مسابقه قرآنی مدهامتان و ایجاد پایگاه های قرآنی از مهمترین برنامه های دینی و قرآنی کانون های مساجد است که همزمان با برنامه های غن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از برنامه های کانون های مساجد در اولویت قرار دارد

حمایت از برنامه های کانون های مساجد در اولویت قرار دارد