مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 15:402023-05-31سياسي

عطر امام رضا(ع) در گذر فرهنگی چهارباغ


در دهه کرامت حال و هوای گذر فرهنگی چهارباغ نیز به بوی عطر پرچم امام رضا(ع) معطر شد و نمایشگاهی از غرفه های رضوی برای خدمت رسانی به مردم برپا شد.

- اصفهان- در دهه کرامت حال و هوای گذر فرهنگی چهارباغ نیز به بوی عطر پرچم امام رضا(ع) معطر شد و نمایشگاهی از غرفه های رضوی برای خدمت رسانی به مردم برپا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این روزها حال و هوای چهارباغ عباسی خبر از یک رویداد ویژه ای می دهد که با شور و سرور همراه شده و مهم تر از آن نوایی است که در سراسر این مسیر به گوش می رسد، السلام علیک یا شمس الشموس یا انیس النفوس… می خواهم به رسم کودکی هایم بخوانم: دوست دارم صدات کنم توهم منو صدا کنی من تو رو نگاه کنم توهم منو نگاه کنی.

همه به عشق امام رضا (ع) آمده اند از خادمان تا کودکان برای تجربه حس و حال فضای معنوی و به یاد امام مهربانی ها پا به چهارباغ گذاشته اند.

بسیاری اطلاع ندارند که آستان قدس رضوی خارج از مرزهای فیزیکی حرم رضوی با کانون های متعدد فعالیت های متنوعی را ارائه می کند تا درمان دردهای مردم و حلال مشکلات و برطرف کردن نیازهای آنها باشد، اما حالا این نمایشگاه فرصتی است تا آنها با خدمات و فعالیت هایی که می توانند از آن بهره مناسب را ببرند آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطر امام رضا(ع) در گذر فرهنگی چهارباغ

عطر امام رضا(ع) در گذر فرهنگی چهارباغ