مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 10:502023-06-03سياسي

برقراری انضباط شهری مراسم ارتحال امام راحل با 700 نیروی شهربان


مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران از برقراری انضباط شهری سی و چهارمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در راستای آسایش زائران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مسعود رنجبریان در این باره گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و پهنه بندی فضای محیط حرم مطهر امام خمینی(ره) و بزرگراه های اطراف، نظم و انضباط محیطی شایسته این مراسم معنوی با همکاری شرکت شهربان و سایر دستگاه های خدمات رسان، روزهای 13 و 14 خرداد برقرار خواهد شد.

وی افزود: در راستای کمک به تردد آسان زائران، تعداد 100 نفر از نیروهای شهربان و حریم بان به عنوان پرسنل همراه زائر در چهار ورودی حرم مطهر امام خمینی(ره) آماده خدمت رسانی خواهند بود.

رنجبریان گفت: رفع سدمعبر در سه نوبت، پیشگیری از ازدحام جمعیت (سدمعبر انسانی)، همکاری با پلیس راهور و راهنمایی شهروندان و هدایت خودروها برای جلوگیری از سدمعبر و ترافیک، همکاری با سایر دستگاه های خدمات رسان (آتش نشانی، نیروهای خدمات شهری و .

)،گشت زنی و حضور مستمر در پهنه های مشخص شده برای انجام وظایف محوله در برقراری انضباط شهری از جمله اقدامات شرکت شهربان در مراسم ارتحال امسال خواهد بود.

 مدیرعامل شهربان خاطرنشان کرد: در سی و چهارمین مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، 700 نیروی شهربان با 150 دستگاه خودرو و 120 دستگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری انضباط شهری مراسم ارتحال امام راحل با 700 نیروی شهربان

برقراری انضباط شهری مراسم ارتحال امام راحل با 700 نیروی شهربان