مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 12:312023-05-31سياسي

پیشرفت بیش از 80 درصدی ساخت گنبد تل زینبیه در کرمان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سرپرست اداره کل بانوان و خانواده استانداری کرمان در همایش طلایه داران ساخت گنبد مقام حضرت زینب(س) با اشاره به اهمیت کمک برای توسعه و بازسازی عتبات اظهار داشت: رستگاری انسان در ایمان به رسول الله(ص) و پیروی از دستورات قرآن کریم است.

 مریم السادات طباطبایی یکی از وجوه تکریم پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) را بازسازی و توسعه اعتاب مقدسه دانست و افزود: اجر رسالت پیامبر اکرم(ص)، محبت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است و هر قدمی در این راه، باقیات الصالحات است و پس از مرگ بانی خیر هم ثمرات این کار ماندگار برای او نوشته می شود.

وی خاطرنشان کرد: کسی که توفیق داشته باشد یک درهم برای امام خود خرج کند، خداوند ثواب یک میلیون درهم حج برایش می نویسد.

در ابتدای این مراسم علی رضا محسنی مدیر فنی کارگاه های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کرمان با بیان این که ستاد کرمان پرچم دار امر توسعه و بازسازی حرم های مطهر است، افزود: پروژه ساخت گنبد جدید برای حرم مطهر سیدالشهدا(ع) در کرمان انجام شده و به زودی زحمات یک دهه ی کرمانی ها با نصب گنبد در حرم مطهر سیدالشهدا به ثمر می نشیند.

وی در ادامه با اشاره به اتمام پروژه ی اتصال سرداب های حرم مطهر در عید فطر سال جاری، اظهار کرد: اتصال سرداب حسینی به صحن حضرت زینب سلام الله علیها نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت بیش از 80 درصدی ساخت گنبد تل زینبیه در کرمان

پیشرفت بیش از 80 درصدی ساخت گنبد تل زینبیه در کرمان