مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 15:502023-06-20دانش

اجرای سند اسلامی شدن دانشگاه ها راهی برای بهبود رساله های دکتری علوم انسانی است


رییس دانشگاه علامه طباطبایی تاکید کرد: سند اسلامی شدن دانشگاه ها به ویژه در حوزه پژوهش مغفول مانده است و می توان با مراجعه به راهبردهای این سند، - رییس دانشگاه علامه طباطبایی تاکید کرد: سند اسلامی شدن دانشگاه ها به ویژه در حوزه پژوهش مغفول مانده است و می توان با مراجعه به راهبردهای این سند، پژوهش ها را هدفمند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالله معتمدی در نشست تخصصی سیاست پژوهی در باب رساله های دکترا در علوم انسانی (کیفیت بخشی و افزایش کارایی) که توسط پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم و اندیشکده دانشگاه ایرانی برگزار شد، گفت: علوم انسانی با وجود اینکه در فضای اجتماعی کشور ما هنوز در جایگاه مناسبی نیست، ولی در سال های اخیر جایگاه آن بهبود پیدا کرده است.

البته همچنان باید کمک شود که جایگاه بهتری پیدا کند.

وی با بیان این که در حال حاضر حضور فارغ التحصیلان علوم انسانی در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها کاملاً روشن است، گفت: فارغ التحصیلان برخی رشته ها مانند رشته های بانکی، مالی، بیمه، زبان های خارجی، مشاوره، روان شناسی و.

تقریباً بیکار ندارند.

همین امر باعث شده برخی افراد فارغ التحصیل کارشناسی علوم پایه یا مهندسی، در مقطع کارشناسی ارشد رشته های علوم انسانی را انتخاب کنند و متوجه شدند با تحصیل در این رشته ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سند اسلامی شدن دانشگاه ها راهی برای بهبود رساله های دکتری علوم انسانی است

اجرای سند اسلامی شدن دانشگاه ها راهی برای بهبود رساله های دکتری علوم انسانی است