مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 21:102023-06-04بين الملل

ادعای نتانیاهو: آژانس اتمی در برابر ایران تسلیم شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیمی که در سال های گذشته یکی از اصلی ترین جریان های اثرگذار بر سیاسی شدن مسیر حرکت آژانس بین المللی انرژی اتمی در قبال ایران بوده امروز جمعه این نهاد بین المللی را به تسلیم شدن در .

- نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در رأس تلاش ها برای سیاسی کردن فعالیت های آژانس اتمی علیه ایران قرار دارد روز جمعه در اظهاراتی فرافکنانه این نهاد بین المللی را به سیاسی کاری مقابل ایران متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیمی که در سال های گذشته یکی از اصلی ترین جریان های اثرگذار بر سیاسی شدن مسیر حرکت آژانس بین المللی انرژی اتمی در قبال ایران بوده امروز جمعه این نهاد بین المللی را به تسلیم شدن در برابر ایران و سیاسی کاری متهم کرد.

  طبق گزارش خبرگزاری رویترز، بنیامین نتانیاهو مدعی شده آژانس اتمی با خطر تبدیل شدن به یک سازمان سیاسی و غیرمرتبط روبرو است.

   آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش فصلی خود که سه شنبه هفته گذشته منتشر شد مختومه شدن چند پرونده از ادعا های مطرح شده علیه ایران را تأیید کرد.

  آژانس از جمله در آن گزارش تصریح کرده بود توضیحات ایران درباره ادعا های وجود ذرات اورانیوم 84 درصدی در یک سایت در ایران با ارزیابی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای نتانیاهو: آژانس اتمی در برابر ایران تسلیم شده است

ادعای نتانیاهو: آژانس اتمی در برابر ایران تسلیم شده است