مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 11:552023-05-28حوادث

68 هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع در پاکدشت کشف شد


فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف 68 هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع در کارگاهی در پاکدشت خبر داد و گفت: ارزش این مشتقات نفتی 30 میلیارد ریال برآورد شده است.

- سردار دلاور القاصی مهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران با اقدامات هوشمندانه پلیسی از اقدام مجرمانه افرادی در حوزه حمل و نگهداری سوخت خارج از شبکه توزیع قانونی مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد، متهمان یک کارگاه تغلیظ انواع مشتقات نفتی خارج از شبکه در یکی از شهرک های صنعتی پاکدشت راه انداز ی کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و اقدام به موقع مأموران در بازرسی از این سوله 68 هزار لیتر انواع مشتقات نفتی خارج از شبکه توزیع که برای تولید تینر استفاده می شد کشف و ضبط و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

القاصی مهر افزود: در تحقیقات صورت گرفته مالکین شناسایی و طی بررسی اسناد ارائه شده مغایرت کالاها احراز شد، که کارشناسان ارزش مشتقات نفتی کشف شده را 30 میلیارد ریال اعلام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

68 هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع در پاکدشت کشف شد

68 هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع در پاکدشت کشف شد