مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 11:052023-05-29سياسي

همکاری دستگاه قضایی و شهرداری برای رفع سد معبر دستفروشان تئاتر شهر


طی نشستی با حضور معاون دادستان، سرکلانتر هشتم، رییس پلیس راهور و شهردار منطقه11 در خصوص رفع معضلات ایجاد شده ناشی از سد معبر در منطقه11 گفت و گو و بررسی شد.

- طی نشستی با حضور معاون دادستان، سرکلانتر هشتم، رییس پلیس راهور و شهردار منطقه11 در خصوص رفع معضلات ایجاد شده ناشی از سد معبر در منطقه11 گفت و گو و بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام روابط عمومی منطقه 11، هفته های گذشته مستنداتی از حضور اراذل و اوباش در پوشش دستفروش و بساط گستر در محدوده حریم تئاتر شهر از شبکه های مجازی و رسانه ها منتشر شد.

در این راستا هنرمندان از شهرداری مطالبه کردند که مطابق قانون با این موضوع برخورد کند و دو تن از اعضای شورای شهر نیز از محدوده بازدید کردند.

موضوع حضور افراد مخل آسایش و امنیت در پوشش دست فروش که هم معبر را سد کرده و هم حواشی متفاوتی از جمله اخذ اجاره بهای معبر را داشتند؛ یکی از دغدغه های مهم مدیریت شهری منطقه11 شد و مطابق قانون و مطالبه مردم شهرداری منطقه اقدام به تذکر به سد کنندگان معبر نمود.

شهردار منطقه11 در رسانه ها اعلام کرد که ما با دستفروشان ساده طرف نیستیم و متأسفانه افرادی سودجو از شرایط بهره برداری می کنند که مقابله با آنها نیازمند همکاری دستگاه قضایی و پلیس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری دستگاه قضایی و شهرداری برای رفع سد معبر دستفروشان تئاتر شهر

همکاری دستگاه قضایی و شهرداری برای رفع سد معبر دستفروشان تئاتر شهر