مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 18:552023-06-06اقتصادي

ضرورت توجه پزشکان زنجانی در دفع درست پسماند پزشکی مطب ها


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: متاسفانه تعدادی از  پزشکان استان زنچان نمی خواهند قراردادی برای دفع پسماند تولید شده در مطب های خود منعقد کنند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: متاسفانه تعدادی از  پزشکان استان زنچان نمی خواهند قراردادی برای دفع پسماند تولید شده در مطب های خود منعقد کنند.

محمدرضا یافتیان عصر امروز (16 خردادماه) در نشست خبری به مناسبت هفته محیط زیست با بیان اینکه محیط زیست یکی از سه رکن اساسی توسعه است و بحث های اقتصادی و رشد اجتماعی باید با دیدگاه محیط زیستی انجام پذیرد، اظهار کرد: ایران در زمره 20 کشور تولیدکننده زباله پلاستیکی است و باید موضوع کاهش مصرف پلاستیک را جدی گرفت.

وی با بیان اینکه روزانه 780 تن پسماند شهری در استان زنجان تولید می شود که از این میزان 420 تن به حوزه شهرداری زنجان و ایجرود اختصاص دارد، تشریح کرد: از این میزان زباله حدود پنج درصد بازیافت می شود؛ البته شهرداری زنجان برنامه های خوبی در خصوص بازیافت زباله از جمله تفکیک پسماندها از مبدا در نظر گرفته است.

طرح جامع مدیریت پسماند شهرهای زنجان و شهرستان ایجرود توسط شهرداری و با تزریق منابع لازم صورت می گیرد؛ این طرح برای شهرستان های دیگر استان نیز اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه پزشکان زنجانی در دفع درست پسماند پزشکی مطب ها

ضرورت توجه پزشکان زنجانی در دفع درست پسماند پزشکی مطب ها