مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:152023-06-21اقتصادي

ارتقاء سطح تولید و بهره وری محصولات گلخانه ای و شیلاتی


مدیر برنامه ملی توسعه شهرک های گلخانه و شیلاتی معاونت علمی از توسعه و ارتقاء عملکرد زنجیره ارزش دانش بنیان به منظور تولید محصولات گلخانه‍ای و شیلاتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، نادرقلی ابراهیمی در این بازدید که با حضور نمایندگان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، وزارت جهاد کشاورزی، استانداری خوزستان و دستگاه های اجرایی استان انجام شد، برنامه ها و اولویت های معاونت علمی برای توسعه کمی و کیفی گلخانه ها، مزارع پرورش میگو، ماهی و سایر آبزیان و روش های حمایتی از طرح ها را تشریح شد.

ابراهیمی با تأکید بر پتانسیل ها و توانمندی های موجود فعالیت های کشاورزی در استان خوزستان گفت: با توجه به اینکه بالغ بر 65 درصد آب های سطحی کشور در این استان قرار دارد، ضروری است برنامه ریزی مناسب برای افزایش بهره وری آب در بخش کشاورزی استان صورت گیرد و قطعا دانش، فناوری و نوآوری بیشترین تأثیرگذاری را در این موضوع دارا است.

مدیر برنامه ملی توسعه شهرک های گلخانه ای و شیلاتی افزود: شرایط اقلیمی و آب و هوایی استان شرایط بسیار مناسبی برای ایجاد زنجیره ارزش تولید میوه های گرمسیری در گلخانه های با سازه های ارزان فراهم می کند که می تواند با حداقل مبلغ سرمایه گذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء سطح تولید و بهره وری محصولات گلخانه ای و شیلاتی

ارتقاء سطح تولید و بهره وری محصولات گلخانه ای و شیلاتی