مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 22:352023-06-16سياسي

تکمیل شبکه فاضلاب از مهمترین مطالبات مردم در جنوب شهر بوشهر است


نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل شبکه فاضلاب از مهمترین مطالبات مردم در جنوب شهر بوشهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم جمیری عصر جمعه در جمع مردم بوشهر اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات مردم پیگیری های بسیار زیادی صورت گرفته و مجلس در حوزه تقنین و نظارت پیگیری های فراوانی داشته است.

وی یکی از مطالبات مردم استان بوشهر را بهبود وضعیت زیرساخت های عنوان کرد و ادامه داد: یکی از مطالبات مردم ساکن در مناطق جنوبی شهر بوشهر توسعه طرح های آبرسانی و متصل شدن به تأسیسات و شبکه فاضلاب شهری است.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به زودی طرح فاضلاب شهری در جنوب شهر بوشهر اجرایی می شود تصریح کرد: برای اجرای طرح فاضلاب در جنوب شهر بوشهر، ضمن تأمین اعتبارات لازم مناقصه تعیین مجری و پیمانکار برگزار شده است.

وی با بیان اینکه طرح های عمرانی و زیرساختی بر اساس خواسته های مردم در شهرها و روستاها تسریع یافته است افزود: دشمنان اقداماتی برای ناامیدی مردم و ناکارآمد جلوه دادن فعالیت نظام و مسئولان انجام می دهند.

جمیری، حضور به موقع مردم در صحنه را سبب ناکامی دشمنان در اهداف خود دانست و افزود: هوشیاری و بصیرت مردم سبب شده دشمنان تاکنون به اهداف خود دست پیدا نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل شبکه فاضلاب از مهمترین مطالبات مردم در جنوب شهر بوشهر است

تکمیل شبکه فاضلاب از مهمترین مطالبات مردم در جنوب شهر بوشهر است