مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 12:252023-06-12سياسي

4 هزار مبلغ در سازمان اوقاف پرونده فعال دارند


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: از دهه 60 تاکنون، 12 هزار پرونده تبلیغی در این سازمان تشکیل شده است اما اکنون بیش از 4 هزار نفر مبلغ دارای پرونده فعال در سازمان اوقاف هستند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل در نخستین نشست هم اندیشی تبلیغ، چالش ها و راهکارها که در اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه در شهر مقدس قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه در عرصه اعزام مبلغ، محور کار را بقاع متبرکه امامزادگان در سراسر کشور قرار داده است.

وی افزود: مبلغان اعزامی و بومی در این امکان مقدسه حضور دارند که شامل ائمه جماعت ثابت هم می شوند که تعداد آنها در کشور به 700 نفر می رسد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه مبلغانی از قم هم در مناسبت های مختلف به شهرهای مختلف اعزام می شوند گفت: بیش از 4 هزار نفر مبلغ دارای پرونده فعال در سازمان اوقاف هستند البته از دهه 60 تاکنون، 12 هزار پرونده تبلیغی در این سازمان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: حوزه های علمیه مراکز استانی هم مبلغان روحانی را تربیت می کنند که در این عرصه فعال هستند و به صورت میدانی اقدام به تبلیغ دین می کنند که همکاران اوقاف، سازمان دهی شده اند و دوره های آموزشی برای آنها برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هزار مبلغ در سازمان اوقاف پرونده فعال دارند

4 هزار مبلغ در سازمان اوقاف پرونده فعال دارند