مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-12اقتصادي

جلوگیری از ورود 7000 پرونده به محاکم قضایی


معاون اجتماعی دادگستری کل استان کرمان گفت: با استفاده از ظرفیت حکمین قرآنی در استان از ورود 7000 پرونده به سیستم قضایی پیشگیری شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید مهدی قویدل گفت: از ابتدای اجرای طرح اورژانس قضایی با استفاده از ظرفیت مصلحین و حکمین قرآنی در استان کرمان تاکنون از ورود 7000 پرونده به سیستم قضایی استان کرمان پیشگیری شده است که این موضوع نشان از نقش مهم و تأثیر گذار مردم در جهت ایجاد صلح سازش در جامعه دارد.

قویدل در جلسه نشست هم اندیشی و بازآموزی 300 نفر از مصلحین و حکمین قرآنی شهرستان رفسنجان برگزار شد، گفت: امروز دستگاه قضایی با دو چالش مهم افزایش ورودی پرونده ها و اطاله دادرسی روبه رو است.

وی افزود: علی رغم تمام تلاش ها در دستگاه قضایی برای پیشگیری از ورود پرونده ها، همچنان شاهد افزایش ورودی پرونده ها به محاکم هستیم که تنها راه علاج و نسخه شفا بخش آن استفاده از ظرفیت مردم است.

وی با اشاره به فعالیت مؤثر مصلحین و حکمین قر آنی در شهرستان رفسنجان گفت: حوزه قضایی رفسنجان از 10 اتهام اول در 7 اتهام کاهش ورودی پرونده داشته است و این خود نشان از فعال بودن اثر بخش بودن طرح مصلحین و حکمین قرآنی و اورژانس قضایی در این شهرستان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از ورود 7000 پرونده به محاکم قضایی

جلوگیری از ورود 7000 پرونده به محاکم قضایی