مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-09سياسي

ایمان و امید به آینده مهم ترین رموز موفقیت امام خمینی (ره) بود


امام خمینی (ره) ایمان به خدا و امید به آینده روشن را در دستور کار خود داشت که که مهم تری رمز موفقیت ایشان در حرکت درست در مسیر حق بود.

- اردستان-امام جمعه اردستان گفت: امام خمینی (ره) ایمان به خدا و امید به آینده روشن را در دستور کار خود داشت که که مهم تری رمز موفقیت ایشان در حرکت درست در مسیر حق بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سخنرانی های آغاز سال جدید، سیاست های سالانه و برنامه یک سال آینده کشور را برای مردم و مسئولان بیان می کنند همچنین در سخنرانی سالروز ارتحال امام نیز مطالبی در خصوص اوضاع کشور بیان می کنند که تمام مخاطبان داخلی و خارجی چشم به کلام رهبری دوخته اند.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: امام راحل ایمان به خدا و امید به آینده روشن داشت و این ایمان همچون یک نرم افزار برای وی بود و سخت افزار امام نیز کاغذهایی به نام اعلامیه بود که به دست مردم می رسید و آگاهی می آفرید همچنین صوت بیانات ایشان نیز در اختیار مردم قرار می گرفت.

دهشیری خاطرنشان کرد: برای حفظ روحیه امید سه چیز لازم است که یک مورد امنیت است و نیروهای مسلح و امنیتی و اطلاعاتی عهده دار برقراری آن هستند، دومین مورد کارآمدی است که در این خصوص متأسفانه شاهد برخی کم کاری ها هستیم و باید در همه جا مشاهده کنیم که افراد کارآمد عهده دار امری شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمان و امید به آینده مهم ترین رموز موفقیت امام خمینی (ره) بود

ایمان و امید به آینده مهم ترین رموز موفقیت امام خمینی (ره) بود