مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 08:252023-06-03سياسي

تمهیدات شهرداری تهران برای برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره)


معاون شهردار تهران آخرین تمهیدات و برنامه ریزی های لازم برای برگزاری مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) را تشریح کرد.

- معاون شهردار تهران آخرین تمهیدات و برنامه ریزی های لازم برای برگزاری مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در مورد آخرین تمهیدات و برنامه ریزی های لازم از سوی شهرداری تهران برای برگزاری مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) اظهار کرد: توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه 19 و نزدیکی آن به حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) موارد و موضوعات مرتبط با شهرداری تهران در محوطه بیرونی بهشت زهرا بر عهده منطقه 19 و آماده سازی محوطه داخلی بهشت زهرا در کلیه موضوعات خدمات شهری، فنی و عمرانی، ترافیکی و… بر عهده سازمان بهشت زهرا (س) خواهد بود.

وی افزود: زیر مجموعه های دیگر شهرداری تهران حداکثر همکاری و کمک را به آنان خواهند داشت و همچنین نگهداشت در 14پ هنه تعیین شده در محدوده حرم و اطراف آن، توسط مناطق 2-4-5-7-8-9-10-11-13-14-15-16-17 و 22 انجام خواهد شد.

نظری ادامه داد: هویت بخشی به سیمای بصری شهر و انجام تبلیغات محیطی با استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود، تأمین و نصب تلویزیون های شهری برای پوشش زنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات شهرداری تهران برای برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

تمهیدات شهرداری تهران برای برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره)