مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 00:102023-05-28سياسي

پاسخ های شهردار قزوین، اعضای شورای شهر را قانع نکرد


در جلسه علنی شورای شهر قزوین که یکشنبه هفتم خرداد برگزار شد، مشخص شد پاسخ های ارائه شده از سوی شهردار قزوین، پنج عضو سوال کننده شورای شهر را قانع نکرد.

- ایسنا/قزوین در جلسه علنی شورای شهر قزوین که یکشنبه هفتم خرداد برگزار شد، مشخص شد پاسخ های ارائه شده از سوی شهردار قزوین، پنج عضو سوال کننده شورای شهر را قانع نکرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سه شنبه دوم خرداد در حضور خبرنگاران در صحن شورای شهر مهدی صباغی، شهردار قزوین، به بیش از چهل سوال اعضای شورا پاسخ داد و در ادامه شامگاه یکشنبه هفتم خرداد در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین اعلام نظر در خصوص پاسخ های شهردار در دستور کار قرار گرفت.

علی فرمانی، رییس شورای اسلامی شهر قزوین در این جلسه اظهار کرد: نیت شورای شهر از طرح سوالات خیر و خالصانه و فقط در جهت ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به شهروندان بوده و اگر غیر از این باشد دچار خسران خواهیم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه فرمانی از اعضای شورا درخواست کرد که در صورت تمایل در سه دقیقه به دلایل قانع شدن و یا عدم اقناع خود از توضیحات شهردار اشاره کنند که با مخالفت فرج الله فصیح رامندی، یکی از اعضای شورای شهر مواجه شد.

فصیح رامندی در این خصوص گفت: بر اساس ماده 83 قانون شوراها به علت عدم حضور شهردار در این جلسه اعضای شورا نمی توانند صحبتی در این رابطه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ های شهردار قزوین، اعضای شورای شهر را قانع نکرد

پاسخ های شهردار قزوین، اعضای شورای شهر را قانع نکرد