مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 09:392023-05-28سياسي

دستگاه های نظارتی مراقب فروش اموال مازاد دستگاهها باشند


مدیر نهاد دیده بان شفافیت و عدالت هرمزگان گفت: مسئولین نظارتی و حاکمیتی نباید اجازه دهند سیاست های اقتصادی، جامعه ای ساده لوح و فریب خورده ایجاد کند و آن جامعه را به خشنودی کاذب راضی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، پرویز سالاری مدیر نهاد دیده بان شفافیت و عدالت هرمزگان امروز در دیدار با مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه پر برکت کرامت،اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سال جاری در جمع کارگزاران دولت، فساد را به اژدهایی هفت سر تعبیر نمودند که از چند طرف جامعه را مورد حمله قرار داده و صدمات جبران ناپذیری را به آن وارد می کند و در نهایت سبب یاس و ناامیدی در جامعه می شود.

وی ادامه داد: بر اساس فرمایشات حضرت آقا، مبارزه با فساد کاری لازم اما بسیار دشوار و در راس مسائل اقتصادی است که باید از طرف هرکس و در هرکجا باشد، مبارزه شود.

مدیر نهاد دیده بان شفافیت و عدالت هرمزگان با بیان اینکه فساد جامعه را هلاک می کند، گفت: استفاده از رانت و فساد در دستگاه های اجرایی و.

سبب سرخوردگی و ناامیدی کارمندان پاک دست شده و زمینه را برای گسترش فساد بیشتر فراهم می کند.

سالاری بیان کرد: باید عملکرد مدیران زیر ذره بین دستگاههای نظارتی باشد و از اموال و دارایی های آنها در طول مدت خدمت سوال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های نظارتی مراقب فروش اموال مازاد دستگاهها باشند

دستگاه های نظارتی مراقب فروش اموال مازاد دستگاهها باشند