مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 15:252023-06-11اقتصادي

100 میلیارد تومان به مرمت بازار وکیل شیراز اختصاص یافت


مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس گفت: از محل اعتبارات وزارت نفت 100 میلیارد تومان به مرمت بازار وکیل شیراز اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حاصل سفر هیئت دولت  در واپسین روزهای مهرماه 1400، به فارس 114 مصوبه اصلی و 18 متمم بود که کمی بعد به مصوبات سفر الحاق شدند، این مصوبات در صورت اجرایی شدن بخش اعظمی از طرح های بر زمین مانده استان را یا به اتمام رسانده و یا از رکود خارج کرده و بار دیگر به حرکت می اندازد.

با این وجود سفر ریاست جمهوری در شرایطی انجام شد که تنها دو هفته از آغاز فعالیت مدیریت عالی استان می گذشت و اشراف کافی بر نیازهای فارس وجود نداشت.

موضوعی که سبب شد پرونده متمم های سفر همچنان باز باشد و به تازگی با رایزنی های استاندار فارس، وزارت نفت تعهدات تازه ای را تحت عنوان الحاقیه مصوبات سفر استانی ریاست محترم جمهوری به استان فارس بپذیرد.

امیرحسین جمشیدی، مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس در این باره به خبرگزاری فارس گفت: وزیر نفت در ابتدای سال جاری سفر غیررسمی به شیراز و پس از جلسه استاندار با  وی، اوجی پذیرفت 8 مصوبه قابل توجه و تأثیرگذار از محل اعتبارات وزارت نفت تأمین و اجرا شود.

به گفته جمشیدی مصوبات وزارت نفت دو مزیت دارد، نخست اینکه  نقدی است، به شکل اوراق پرداخت نمی شود و صد در صد نیز تعلق می گیرد، دیگر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 میلیارد تومان به مرمت بازار وکیل شیراز اختصاص یافت

100 میلیارد تومان به مرمت بازار وکیل شیراز اختصاص یافت