مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 21:102023-06-17اقتصادي

سد هراز درصورت تامین منابع مالی 3 سال دیگر به بهره برداری می رسد


استاندار مازندران با بیان اینکه در طی دو سال اخیر بالغ بر 500 میلیارد تومان اعتبار به پروژه سد هراز تزریق شد، گفت: اگر منابع مالی این سد به موقع تامین شود تا سه سال دیگر به نتیجه خواهم رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آمل، سیدمحمود حسینی پور عصر امروزدر پایان بازدید از سد هراز، با بیان اینکه هر چقدر بتوانیم پروژه را زودتر به نتیجه برسانیم خوب است، اظهار کرد: از محل مولدسازی با تامین اعتبار میتوان به روند پروژه سرعت بخشید.

وی افزود: اگر منابع مالی این سد به موقع تامین شود تا سه سال دیگر به نتیجه خواهم رسید؛ این سد برای استان مازندران نقش استراتژیک و حیاتی به خصوص در حوزه کشاورزی دارد؛ ضمن اینکه باتوجه به کریدور موجود در منطقه می تواند مقصد گردشگری بوده و اشتغالزایی کند.

حسینی پور با اشاره به گرفتاری مردم بومی این منطثه در ترافیک به وجود آمده ناشی از اجرای این پروژه گفت: از همه عذرخواهی می کنم، با افتتاح این پروژه و چشم اندازی که ایجاد می کند خستگی از تن همه به در می شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه برای احداث جاده جایگزین کار زیادی لازم است،اضافه کرد: اما برای ایجاد مسیری اطمینان بخش به لطف و عنایت الهی امیدواریم تا خرداد ماه سال آینده بتوانیم این بخش را فعال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد هراز درصورت تامین منابع مالی 3 سال دیگر به بهره برداری می رسد

سد هراز درصورت تامین منابع مالی 3 سال دیگر به بهره برداری می رسد