مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-06بين الملل

بن سلمان و مادورو چشم اندازهای همکاری میان ریاض و کاراکاس را بررسی کردند


ولیعهد عربستان و رییس جمهوری ونزوئلا در دیداری در شهر جده، چشم اندازهای همکاری میان ریاض و کاراکاس و راه های توسعه این همکاری ها را بررسی کردند.

- ولیعهد عربستان و رییس جمهوری ونزوئلا در دیداری در شهر جده، چشم اندازهای همکاری میان ریاض و کاراکاس و راه های توسعه این همکاری ها را بررسی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی روز دوشنبه در شهر جده میزبان نیکولاس مادورو، رییس جمهوری ونزوئلا بود.

دو طرف در این دیدار چشم اندازهای همکاری میان ریاض و کاراکاس و راه های تقویت آنها را بررسی کردند.

برخی رسانه های عربستانی اعلام کردند که دو طرف در مذاکراتی که با یکدیگر داشتند، مسایل مهم مشترک و فرصت های همکاری میان دو کشور را بررسی کردند.

تیم رسانه ای مادورو نیز کمی قبل از آغاز این سفر رسمی در توییتر اعلام کرد که تقویت پیمان های سیاسی و دیپلماتیک و موضوع انرژی در دستورکار مادورو برای این سفر قرار دارد .

در این دیدار که در کاخ السلام شهر جده برگزار شد، از طرف عربستان، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه این کشور، فیصل بن فاضل الابراهیم، وزیر اقتصاد و برنامه ریزی، عبد الرحمان بن عبد المحسن الفضلی، وزیر محیط زیست و آب و کشاورزی، عبد العزیز بن ترکی، وزیر ورزش و دیگر مسؤولان عربستانی حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن سلمان و مادورو چشم اندازهای همکاری میان ریاض و کاراکاس را بررسی کردند

بن سلمان و مادورو چشم اندازهای همکاری میان ریاض و کاراکاس را بررسی کردند