مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 12:022023-05-30ورزشي

پیرمردها به تیم ملی دعوت شدند/کاپیتانِ طارمی در راه یورو 2024


2 بازیکن سرشناس به تیم ملی پرتغال دعوت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی پرتغال فهرست بازیکنان مدنظر خود برای حضور در مرحله مقدماتی یورو 2024 آلمان را اعلام کرد که در آن نام 2 ستاره باتجربه نیز قرار دارد.

پرتغال که قهرمانی سال 2016 یورو را نیز در کارنامه دارد، در روزهای بیست وهفتم و سی ام خرداد به ترتیب به مصاف بوسنی و ایسلند خواهد رفت.

په په، مدافع 40 ساله تیم پورتو که همراه با اژدهای فوتبال پرتغال فصل موفقی را سپری کرد و تیمش در رقابتی شانه به شانه با بنفیکا، قهرمانی را در لیگ این کشور از دست داد، به تیم ملی پرتغال دعوت شده است.

کریستیانو رونالدو، ستاره 38 ساله تیم النصر هم که همراه با تیم جدیدش نتوانست به قهرمانی لیگ عربستان برسد و قافیه را به الاتحاد واگذار کرد، قرار است همچنان با پیراهن شماره 7 معروف خود، برای پرتغال به میدان برود.

رونالدو که هم اکنون 198 بازی در کارنامه خود دارد و عنوان بیشترین تعداد بازی در سطح ملی را از آنِ خود کرده است، احتمالاً تا پایان بهار به رکورد 200 بازی ملی برسد.

در گروه پرتغال در مرحله مقدماتی یورو 2024 آلمان، تیم های اسلواکی، لوکزامبورگ و لیختن اشتاین هم حضور دارند اما یاران رونالدو با 6 امتیاز از 2 بازی، صدرنشین گروه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیرمردها به تیم ملی دعوت شدند/کاپیتانِ طارمی در راه یورو 2024

پیرمردها به تیم ملی دعوت شدند/کاپیتانِ طارمی در راه یورو 2024