مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 18:252023-06-19سياسي

تصویب برگزاری انتخابات تناسبی در تهران در کمیسیون شوراها


نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از درخواست جمعی از نمایندگان برای بررسی مجدد برگزاری انتخابات تناسبی در تهران در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و تاکید کرد: - نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از درخواست جمعی از نمایندگان برای بررسی مجدد برگزاری انتخابات تناسبی در تهران در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و تاکید کرد: با اصلاحات صورت گرفته در این بخش بار دیگر کمیسیون شوراها برگزاری انتخابات تناسبی در تهران را تصویب کرد.

محمدحسن آصفری در گفت وگو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، بیان کرد: در جلسه روز گذشته کمیسیون ایرادات هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت در طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست بحث برگزاری انتخابات تناسبی در تهران به منظور تامین نظر مجمع با رای اعضای کمیسیون حذف شد، اما در نشست امروز کمیسیون امور داخلی به درخواست جمعی از نمایندگان مجدد این موضوع را در دستورکار قرار داد.

وی در ادامه اظهار کرد: در نهایت با اعمال اصلاحات، نظر هیات عاالی نظارت مجمع تامین شد و برگزاری انتخابات تناسبی در تهران به تصویب کمیسیون رسید.

براساس اصلاحات صورت گرفته، انتخابات تناسبی صرفا در تهران برگزار خواهد شد و فقط احزاب شناسنامه دار می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب برگزاری انتخابات تناسبی در تهران در کمیسیون شوراها

تصویب برگزاری انتخابات تناسبی در تهران در کمیسیون شوراها