مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 14:052023-05-29فناوري

بهره مندی 353 خانوار روستایی آذربایجان غربی از اینترنت پرسرعت


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی با اشاره به ارائه خدمت اینترنت پرسرعت در روستاهای استان گفت: 353 خانوار روستایی دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات و اینترت پرسرعت متصل شدند.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی با اشاره به ارائه خدمت اینترنت پرسرعت در روستاهای استان گفت: 353 خانوار روستایی دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات و اینترت پرسرعت متصل شدند.

قاسم جلیلی نژاد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اولویت وزارت ارتباطات توجه به مناطق محروم و کاهش شکاف دیجیتالی بین شهر و روستاست که در استان برای تحقق آن به جد پیگیر هستیم.

وی افزود: دو روستا در دو شهرستان خوی و تکاب با جمعیتی بالغ بر یکهزارو 392نفر از بستر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت بهرمند شدند تا قدمی دیگر برای تحقق دولت هوشمند برداریم.

جلیلی نژاد ضمن تبیین وضعیت توسعه ای استان گفت: در حال حاضر پوشش اینترنت روستاهای بالای 20 خانوار استان 83 درصد است و تلاش می کنیم تا پایان سال جاری با پوشش اینترنت روستاهای باقیمانده 100 درصد این روستاها را پوشش دهیم.

مدیر کل ارتباطات استان بیان کرد:طراحی سایت ها در قالب HLD برای تمام روستاهای باقیمانده بالای 20 خانوار استان صورت گرفته و اعتبارات در قالب طرح USO تامین و به اپراتور های ارتباطی ابلاغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 353 خانوار روستایی آذربایجان غربی از اینترنت پرسرعت

بهره مندی 353 خانوار روستایی آذربایجان غربی از اینترنت پرسرعت