مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 17:352023-06-18اقتصادي

174 واحد صنعتی در استان زنجان راکد است


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در حال حاضر 174 واحد صنعتی راکد در استان وجود دارد که 13 واحد از این تعداد بزرگ و موثر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مجیدگلشنی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان به پیگیری طرح های مهم سرمایه گذاری استان برای اکتشاف معادن اشاره کرد و اظهارداشت: 15 محدوده اکتشافی جدید در استان شناسایی شده است و با این حال توسعه اکتشاف معدن آهن گوزلدره از ذخیره 800 هزار تن به 9 میلیون تن در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در سال 1401 در سطح استان 21 واحد صنعتی و 14 واحد معدنی احیا شد، بیان داشت: در سه ماهه نخست سال جاری نیز 6 واحد صنعتی و 5 واحد معدنی احیا شده است .

وی گفت: در حال حاضر 174 واحد صنعتی راکد در استان وجود دارد که 13 واحد از این تعداد بزرگ و موثر است.

گلشنی اضافه کرد: اختلاف سهامداران، تملک بانک ملی به دلیل بدهی، بدهی بانکی به بانک صنعت و معدن، تملک بانک تجارت عدم اراده سرمایه گذار از جمله دلایل تعطیلی چند واحد صنعتی استان با سرمایه گذاری 4 هزار و 17 میلیارد تومان است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در ادامه گفت: بر اساس سند راهبردی هدف گذاری برای سرمایه گذاری 440 میلیارد تومان در بخش معدن استان منجر به رشد 10.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

174 واحد صنعتی در استان زنجان راکد است

174 واحد صنعتی در استان زنجان راکد است