مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 22:152023-06-18سياسي

نیت خدمت بالاتر از کارهای عمرانی و اجرایی است


نیت خدمت مسئولان بالاتر از ساختن پل و یا دیگر کارهای عمرانی است که ضرورت دارد این نیت ها پاس داشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی شامگاه یکشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پروژه مدیریت شهری استان اردبیل اظهار کرد: همه برای یک هدف مشترک آن هم خدمت به مردم در این فضا جمع شدیم و امیدواریم بر اساس نیت خدمت گام های مؤثرتری را برداریم.

وی تصریح کرد: اگر نیت خدمت باشد، کار عمرانی و اجرایی فرقی نمی کند که در چه حوزه ای و با چه نسبتی باشد بلکه مهم خدمت صادقانه به مردم است که اتفاقات بزرگی را در عرصه اجتماعی رقم می زند.

استاندار اردبیل با قدردانی از همراهی مجموعه شورا و شهرداری اردبیل در ساختن شهری با عظمت و رو به پیشرفت گفت: وزیر کشور در 2 سال اخیر سه بار به استان اردبیل سفر کردند تا از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل این استان قرار گرفته و توجهی جدی به تأمین اعتبار و رفع کمبودهای این استان دارند.

عاملی افزود: ما باید به نحوی عمل کنیم تا یک سری محدودیت ها زمینه رنجش مردم را فراهم نکرده و یا موفقیت های ما را زیر سوال نبرد.

وی انجام کارهای بزرگ را به شورا و شهرداری یادآور شد و خاطرنشان کرد: تمام اختیارات استاندار به شورا و شهرداری تفویض شده و ما خوشحال هستیم که وزیر کشور در هر مقطعی که نیاز به صدور مجوز ماده 9 بود به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیت خدمت بالاتر از کارهای عمرانی و اجرایی است

نیت خدمت بالاتر از کارهای عمرانی و اجرایی است