مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 11:412023-06-02سياسي

وزیر بهداشت: سقط جنین جنایت است


عین اللهی وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه سقط جنین یک جنایت است، تصریح کرد: افرادی که آزمایش بارداری آن ها مثبت می شود تا زمان زایمان در سامانه ثبت شده اند، - سقط به دلایل متقن نیاز دارد، هر کسی اقدام به سقط غیرقانونی کند با او برخورد خواهد شد، برای فرزندآوری باید مشوق های متعددی در نظر گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از فارس، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در ابتدای دولت سیزدهم 5500 پروژه نیمه تمام در حوزه بهداشت و درمان وجود داشت، از تکمیل و بهره برداری تعداد 1400 پروژه خبر داد.

بهرام عین اللهی 12 خرداد در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در دولت سیزدهم به عنوان یک سرباز وارد شدیم، اولین مسئله که مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفت، مدیریت بیماری کرونا بود، شاهد فوت 700 نفر، ابتلای 50 هزار نفر و بستری 20 هزار نفر بودیم، واکسیناسیون کرونا با قوت آعاز شد و تمامی مکان ها به مراکز واکسیناسیون تبدیل شد.

وی با بیان اینکه روزانه یک میلیون و 600 واکسن در کشور تزریق می شد، توضیح داد: در آذر 1400 تزریق واکسن کرونا به حد قابل قبولی رسید.

عین اللهی همچنین افزود: از ابتدای کرونا تا آذرماه 1400 حدود 122 هزار فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در کشور گزارش شد، افزود: تعداد ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: سقط جنین جنایت است

وزیر بهداشت: سقط جنین جنایت است