مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 06:052023-06-14اقتصادي

80 مدرسه جدید در کرمان افتتاح می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تا اول مهرماه سال جاری 80 مدرسه تکمیل می شود و در اختیار اداره کل آموزش و پرورش قرار می گیرد.

- رضا رضایی نژاد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: طی 3 سال برای تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش استان کرمان 600 میلیارد تومان اعتبار پرداخت می شود که تاکنون 123 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی عنوان کرد: مدارس نیمه تمام در استان کرمان از سال های مختلف مانده اند و تعدادی از این پروژه ها در حال تکمیل هستند و تا اول مهرماه سال جاری 80 مدرسه تکمیل می شود و در اختیار اداره کل آموزش و پرورش قرار می گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس درباره آخرین وضعیت اردوگاه دانش آموزی راهیان مکتب شهید سلیمانی بیان داشت: این اردوگاه با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیران ارشد استانی در زمینی به مساحت 80 هکتار کلنگ زنی شد و این پروژه منتظر اجرایی شدن ماده 23 برای اختصاص ردیف های بودجه ای کشوری است.

رضایی ابراز امیدواری کرد: اردوگاه دانش آموزی راهیان مکتب شهید سلیمانی کرمان هرچه سریع تر وارد فاز اجرایی شود.

وی از انتخاب شرکت طراح برای طراحی اردوگاه دانش آموزی راهیان مکتب شهید سلیمان خبر داد و افزود: این مجموعه همچنین شرکت دانشگاه شهید باهنر و اردوگاه شهید باهنر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 مدرسه جدید در کرمان افتتاح می شود

80 مدرسه جدید در کرمان افتتاح می شود