مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 19:302023-06-21سياسي

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم طرح آبرسانی به ساوه از سد کوچری


عملیات اجرایی فاز دوم طرح آبرسانی به ساوه از سد کوچری آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد مخلص الائمه، استاندار استان مرکزی عصر چهارشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی این پروژه که در مجاورت کارگاه این پروژه ملی در منطقه سلفچگان برگزار شد، افزود: این پروژه به جهت آبرسانی بی نظیر و بزرگترین پروژه عمرانی استان مرکزی است که نگرانی های حوزه آب در شهرستان ساوه را برطرف خواهد کرد.

مخلص الائمه خواستار نامگذاری این طرح آبرسانی به نام شهید چمران به عنوان افتخار شهرستان ساوه و استان مرکزی شد و افزود: بخشی از آزادراه ساوه همدان نیز به نام شهید چمران مزین خواهد شد.

طرح آبرسانی از سد کوچری نیاز مصرف آبی منطقه را برطرف می کند عزت آله آمری مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای مرکزی نیز گفت: طرح آبرسانی از سد کوچری برای شهرستان های محلات، دلیجان و خمین انجام شده و عملیات اجرایی این طرح در ساوه به طول 130 کیلومتر در حال اجراست.

آمری افزود: این پروژه برای ساوه حائز اهمیت است و نیاز مصرف آبی این منطقه را به دلیل مزیت صنعتی و کشاورزی را برطرف خواهد کرد.

وی افزود: تاکنون 30 کیلومتر از این طرح اجرایی شده و برای حدود 100 کیلومتر در فاز دوم، عملیات اجرایی آن از سرگرفته می شود و دو هزار میلیارد تومان قرارداد پایه اعتبار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم طرح آبرسانی به ساوه از سد کوچری

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم طرح آبرسانی به ساوه از سد کوچری