مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 18:552023-06-06سياسي

وزیر امور خارجه برونیی به قم سفر کرد


داتو اریوان یوسف وزیر امور خارجه برونیی و هیأت همراه از جمله آوانگ حاجی اسماعیل عبدالمناپ سفیربرونیی در ایران به زیارت حرم بانوی کرامت مشرف و با معماری حرم مطهر و شخصیت و جایگاه حضرت معصومه(س) آشنا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، داتو اریوان یوسف وزیر امور خارجه برونیی و هیأت همراه از جمله آوانگ حاجی اسماعیل عبدالمناپ سفیربرونیی در ایران ظهر امروز در حرم مطهر حضرت معصومه(س) حضور یافته و به زیارت بانوی کرامت مشرف شدند.

بازدید از اماکن تاریخی و معماری سنتی حرم مطهر بانوی کرامت، زیارت اهل قبور علمای مدفون در حرم مطهر، بازدید از موزه فاطمی و آشنایی با تاریخ، فرهنگ و تمدن مردم در شهر مقدس قم از جمله برنامه های این بازدید بود.

کارشناس امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت طی این بازدید بخش هایی از شخصیت و جایگاه حضرت معصومه(س) و جایگاه زن در اسلام را برای وی بیان کرد.

  همچنین وزیر امور خارجه برونیی با حضور در مقبره مستوفی الممالک که از مقابر با معماری اصیل دوره قاجاری است با اهدای یک جلد صحیفه سجادیه نفیس مورد تقدیر قرار گرفت و همچنین یک جلد از آثار مهر و نگین موزه فاطمی نیز به وی اهدا شد.

پایان پیام/78023


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر امور خارجه برونیی به قم سفر کرد

وزیر امور خارجه برونیی به قم سفر کرد