مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 19:502023-05-28اقتصادي

هیچ کمبودی در بازار مرغ نیست/ خرده فروشی ها نرخ مصوب را رعایت می کنند


در گزارش میدانی از میدان توزیع مرغ، محرز شد که هیچگونه کمبودی در بازار مرغ دیده نمی شود؛ براساس قیمت های مصوب مرغ در بازار امروز به صورت عمده برای واحدهای فروش 68 هزار تومان، - در گزارش میدانی از میدان توزیع مرغ، محرز شد که هیچگونه کمبودی در بازار مرغ دیده نمی شود؛ براساس قیمت های مصوب مرغ در بازار امروز به صورت عمده برای واحدهای فروش 68 هزار تومان، مصوب در میدان 71 هزار تومان و مصوب فروش در واحدها به صورت خرده فروشی 73 هزار تومان بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز (شنبه) تعدادی از خبرنگاران همراه با مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی و مسئولان وزارتخانه مذکور از میدان توزیع مرغ گرم کشور (میدان بهمن) بازدید کرده تا از میزان مرغ وارده به این میدان، نحوه توزیع و مهمتر از همه، قیمت فروش به صورت عمده و خرده در بازار اطلاعات کسب کنند.

بر اساس آنچه که مشاهده شد، کمبودی در بازار وجود نداشت و مرغ با قیمت مصوب به صورت عمده و خرده فروشی در اختیار متقاضیان قرار می گرفت.

البته که واحدهایی که به صورت عمده اقدام به خرید از میدان می کنند، نیز دارای سهمیه دریافت هستند و بایستی در چارچوب شبکه توزیع که 200 کیلو است، باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کمبودی در بازار مرغ نیست/ خرده فروشی ها نرخ مصوب را رعایت می کنند

هیچ کمبودی در بازار مرغ نیست/ خرده فروشی ها نرخ مصوب را رعایت می کنند