مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-20حوادث

آتش سوزی انبار ابر و اسفنج در یافت آباد


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از اطفای حریق در یک انبار نگهداری از ابر و اسفنج در جنوب غرب تهران خبر داد.

- سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا، درباره جزییات این خبر گفت: در ساعت 11:06 امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک بارانداز و انبار نگهداری از کالا به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان سه ایستگاه را به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل حادثه واقع در یافت آباد، بلوار الغذیر اعزام کرد.

وی با بیان اینکه نخستین گروه از آتش نشانان حدود چهار دقیقه پس از اولین تماس در محل حاضر شدند، اظهارکرد: با حضور عوامل آتش نشانی در محل مشاهده شد که حریق در یک گاراژ به مساحت حدود 8000 مترمربع رخ داده است.

داخل این گاراژ تعداد زیادی انبار و کارگاه قرار داشت که با دیوارهای کاذب و سقف های شیروانی ساخته و از یکدیگر جداسازی شده بود.

در این فضا دو انبار جمعا به مساحت حدود 400 مترمربع دچار حریق شده و شعله های آتش در حال سرایت به اماکن و فضاهای مجاور بود.

ملکی با بیان اینکه این دوانبار مملو از ابر و اسفنج بود، اظهارکرد: دود زیادی در پی این حریق به آسمان برخاسته و ابرها و اسفنج ها نیز کاملا شعله ور بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی انبار ابر و اسفنج در یافت آباد

آتش سوزی انبار ابر و اسفنج در یافت آباد