مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 08:452023-06-07سياسي

سفر استانی رییس جمهور فرصت خوبی برای حل مسائل کلانشهر تبریز است


استاندار آذربایجان شرقی سفر استانی رییس جمهور را فرصت خوبی برای حل مسائل شهری کلانشهر تبریز دانست و گفت: مشارکت دولت در مسائل شهری را با تکیه بر چهار اولویت شامل اتمام پروژه های نیمه تمام، - ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی سفر استانی رییس جمهور را فرصت خوبی برای حل مسائل شهری کلانشهر تبریز دانست و گفت: مشارکت دولت در مسائل شهری را با تکیه بر چهار اولویت شامل اتمام پروژه های نیمه تمام، سامان دهی مناطق حاشیه نشین، توسعه حمل ونقل عمومی و احیای بافت فرسوده پیگیری می کنیم.

عابدین خرّم در جلسه هم اندیشی نمایندگان مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز، گفت: تمام تلاش ما این است که با هم افزایی و همراهی بین بخشی، اجازه ندهیم مشکلات شهر تبریز تداوم یابد و آینده بهتری را برای این کلانشهر رقم بزنیم.

وی اظهار کرد: استانداری آذربایجان شرقی در مسائلی که نیاز به پیگیری در سطح ملی دارد در کنار مدیریت شهری است و از نمایندگان مجلس نیز انتظار داریم که در این زمینه نقش آفرینی کنند.

وی، اتمام پروژه های نیمه تمام را جزو اولویت های دولت سیزدهم ذکر کرد و گفت: با اهتمام شورای شهر و دستگاه های تابعه شهرداری تبریز بسیاری از این پروژه ها به اتمام رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر استانی رییس جمهور فرصت خوبی برای حل مسائل کلانشهر تبریز است

سفر استانی رییس جمهور فرصت خوبی برای حل مسائل کلانشهر تبریز است