مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 09:102023-06-21فرهنگي

فعالیت بیش از 200 تعزیه خوان حرفه ای در شهرستان آبیک


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک با اشاره به فعالیت بیش از 200 تعزیه خوان حرفه ای در نقاط مختلف شهرها و روستاهای شهرستان، فعالیت های آنان در تبیین معارف، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، همزمان با برگزاری دوازدهمین دوره بین المللی تئاتر صاحبدلان در استان قزوین و در شام شهادت حضرت جوادالائمه (ع)، نمایش مجلس شهادت حضرت مسلم (ع) در پارک شهید رجایی و گلزار شهدای گمنام شهرستان آبیک اجرا شد.

در این رابطه مسعود میرزاپور رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان آبیک در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این رویداد هنری مذهبی با همکاری شهرداری و شورای شهر، کانون تعزیه و کانون بسیج هنرمندان توسط گروه هنری و هیئت قمر بنی هاشم (ع) با حضور علاقه مندان هنر نمایش تعزیه اجرا شد.

وی با اشاره به وجود بیش از 200 تعزیه خوان حرفه ای در نقاط مختلف شهرها و روستاهای شهرستان آبیک، فعالیت های آنان در تبیین معارف، مصائب و سیره ائمه با بیان و زبان هنر تعزیه در استان قزوین و سایر استان ها را چشمگیر و صاحب نشان ذکر کرد و افزود: رویکرد ما در مباحث فرهنگی و تربیتی توجه به نسل جوان و نوجوان در پیوند با مکتب و فرهنگ دینی است.

این مسئول نگاه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک، پیشکسوتان و صاحب نظران فرهنگی در شهرستان را توسعه هنر نمایشی تعزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 200 تعزیه خوان حرفه ای در شهرستان آبیک

فعالیت بیش از 200 تعزیه خوان حرفه ای در شهرستان آبیک